Heriotz zigorrari buruzko blog honetan gai honi buruzko informazio ugari emango dut beti ere nire ikuspegia ematen dutan bitartean.





Kondenatu batzuk historian

       Hurrengo sarrera hau, historiari eskeintzen diot, izan ere, Power Point honetan heriotzera kondenaturik izan diren pertsonai ospetsu batzuk agertzen dira, esate baterako: Jesucristo, Tomas Moro,Socrates, Mussolini, Romanov familia, "las 13 rosas", Séneca...

       Argi dago historian zehar kondenatu ugari egon direla: errepublikarrak, faxista, diktadoreak, juduak, pentsalariak, emakumeak...; eta era askotako kondenak ezarri direla: fusilamendua, buru moztea, aulki elektriko, urkatzea...; Hala eta guztiz ere nik hurrengo power pointean 14 pertsona besteik ez ditut aurkezten.

        Power pointa blogera igoteko Slideshare programa erabili dut, bertan kontu bat sortu eta egindako power pointa igon dut.

        Hona hemen power pointa eta historian kondenatuak izan diren pertsona ospetsu batzuk:






View more presentations from onin91.

No hay comentarios: