Heriotz zigorrari buruzko blog honetan gai honi buruzko informazio ugari emango dut beti ere nire ikuspegia ematen dutan bitartean.





Kondenatuen oroimenean... HERIOTZ ZIGORRARI EZ!!

Posted by Picasa

      Hurrengo sarrera honetan, Picassa programaren bitartez egindako collage bat aurkezten dut. Collage honetan Heriotz zigorrari buruzko argazki ugar agertzen dira.

     Aipatu behar dut, hasteko, programa instalatu behar izan dudala eta gero hainbat froga egin nola erabiltzen zen ez nekielako. Beste alde batetik, argazkiekin bideo bat sortu dut baina blogera igon dudanean bakarrik tituloaren argazkia ikusten zen, beraz collage bat sortzea hobeago zela iruditu zait, eta azken batean, hau igon ahal izan dut.

     Lehen esan bezala, Collage honetan agertzen diren argazkiak internetetik ataratakoak dira eta eta heriotz zigorrarekin lotura zuzena dutenak. Herdian dagoen argazkia ordea, nik sortutako argazkia da, izan ere blogaren titulorako erabilitako argazkia.


No hay comentarios: